Dziękujemy za dokonanie zakupu produktu marki AD. Wierzymy, że zakupiony produkt spełni Państwa oczekiwania i stanie się funkcjonalnym i estetycznym elementem wnętrza.

Warunki gwarancji produktów AD

Strony umowy gwarancyjnej:
    Gwarantem jest firma ALANAD Adrian Breś właściciel marki AD, z siedzibą w 05-500 Zamienie, ul. Arakowa 8b/12 zwana gwarantem.
      Gwarancja jest udzielna na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na produkty marki AD:
      • Konsumentowi (osoba fizyczna), który dokonał zakupu produktu bez związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową;
      • Osobie prawnej, fizycznej lub jednostce organizacyjnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (firmy, jednostki samorządowe itd.)

Gwarancja obejmuje

  • Wady ukryte produktu, które nie zostały ujawnione podczas zakupu produktu.
  • Odbarwienia materiału nie wynikające ze struktury materiału/tworzywa.
  • Niezgodność z wymiarami produktów, które są większe od dopuszczalnej tolerancji.

Gwarancja nie obejmuje

  • Uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek złego użytkowania produktu.
  • Uszkodzeń powierzchni na skutek używania niewłaściwych środków chemicznych.
  • Zmian na powierzchni wanny powstałych na skutek działania wody z wodociągów z dużą ilością wapnia lub zasolenia.
  • Towarów zakupionych w obniżonej cenie, z wyprzedaży lub w innym gatunku niż pierwszy.

Gwarancja jest udzielana na

  • Wanny akrylowe – 5 lat
  • Umywalki z kamienia naturalnego –  2 lata

Zgłaszanie reklamacji

  • W formie pisemnej na adres firmy ALANAD Adrian Breś
  • W formie elektronicznej na adres mailowy serwis@alanad.pl
  • Osobiście do punktu zakupu.

Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest dowód zakupu

  • Faktura, paragon lub rachunek

W zgłoszeniu reklamacji powinny znajdować się następujące dane

  • Data zgłoszenia reklamacji
  • Dane osobowe klienta (imię, nazwisko, telefon kontaktowy, email, nazwa reklamowanego produktu, data zakupu, dowód zakupu, opis uszkodzenia)
  • Opis wady produktu, kiedy i jak została stwierdzona
  • Klient zgłaszający reklamację jest zobowiązany do podania danych osobowych zgodnie z art.23 ust 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.07.1997

Gwarant zobowiązuje się

  • Odpowiedzieć na reklamację do 14 dni roboczych na zgłoszenie reklamacji
  • Szybko i sprawnie usunąć usterki poprzez: naprawę wadliwego elementu, produktu lub wymianę na nowy w terminie do 30 dni od daty przyjęcia reklamowanego towaru do serwisu. Sposób załatwienia reklamacji należy do Gwaranta, a wymiana towaru na nowy jest możliwa w przypadku ujawnienia wady fabrycznej produktu, która uniemożliwia dalsze użytkowanie.
  • W przypadku wymiany towaru na nowy, okres gwarancji rozpoczyna się od nowa (od momentu wymiany towaru).
  • Koszt transportu wadliwego produktu (po uznaniu reklamacji za zasadną) pokrywa Gwarant.
  • Koszt montażu i demontażu jest pokrywany przez Gwaranta tylko po wyrażeniu zgody na piśmie przez Gwaranta.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszystkie koszty związane z obsługą reklamacji pokrywa zgłaszający reklamację

Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego, wynikających z przepisów o rękojmi za wady towaru sprzedanego Kupującemu.