Dziękujemy za dokonanie zakupu produktu marki AD. Wierzymy, że zakupiony produkt spełni Państwa oczekiwania i stanie się funkcjonalnym i estetycznym elementem wnętrza.
Warunki gwarancji produktów AD
Strony umowy gwarancyjnej:
- Gwarantem jest firma ALANAD Adrian Breś właściciel marki AD, z siedzibą w 05-500 Zamienie, ul. Arakowa 8b/12 zwana gwarantem.
- Konsumentowi (osoba fizyczna), który dokonał zakupu produktu bez związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Osobie prawnej, fizycznej lub jednostce organizacyjnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (firmy, jednostki samorządowe itd.)
- Gwarancja jest udzielna na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na produkty marki AD:
Gwarancja obejmuje
- Wady ukryte produktu, które nie zostały ujawnione podczas zakupu produktu.
- Odbarwienia materiału nie wynikające ze struktury materiału/tworzywa.
- Niezgodność z wymiarami produktów, które są większe od dopuszczalnej tolerancji.
Gwarancja nie obejmuje
- Uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek złego użytkowania produktu.
- Uszkodzeń powierzchni na skutek używania niewłaściwych środków chemicznych.
- Zmian na powierzchni wanny powstałych na skutek działania wody z wodociągów z dużą ilością wapnia lub zasolenia.
- Towarów zakupionych w obniżonej cenie, z wyprzedaży lub w innym gatunku niż pierwszy.
Gwarancja jest udzielana na
- Wanny akrylowe – 5 lat
- Umywalki z kamienia naturalnego – 2 lata
Zgłaszanie reklamacji
- W formie pisemnej na adres firmy ALANAD Adrian Breś
- W formie elektronicznej na adres mailowy serwis@alanad.pl
- Osobiście do punktu zakupu.
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest dowód zakupu
- Faktura, paragon lub rachunek
W zgłoszeniu reklamacji powinny znajdować się następujące dane
- Data zgłoszenia reklamacji
- Dane osobowe klienta (imię, nazwisko, telefon kontaktowy, email, nazwa reklamowanego produktu, data zakupu, dowód zakupu, opis uszkodzenia)
- Opis wady produktu, kiedy i jak została stwierdzona Klient zgłaszający reklamację jest zobowiązany do podania danych osobowych zgodnie z art.23 ust 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.07.1997
Gwarant zobowiązuje się
- Odpowiedzieć na reklamację do 14 dni roboczych na zgłoszenie reklamacji
- Szybko i sprawnie usunąć usterki poprzez: naprawę wadliwego elementu, produktu lub wymianę na nowy w terminie do 30 dni od daty przyjęcia reklamowanego towaru do serwisu. Sposób załatwienia reklamacji należy do Gwaranta, a wymiana towaru na nowy jest możliwa w przypadku ujawnienia wady fabrycznej produktu, która uniemożliwia dalsze użytkowanie.
- W przypadku wymiany towaru na nowy, okres gwarancji rozpoczyna się od nowa (od momentu wymiany towaru).
- Koszt transportu wadliwego produktu (po uznaniu reklamacji za zasadną) pokrywa Gwarant.
- Koszt montażu i demontażu jest pokrywany przez Gwaranta tylko po wyrażeniu zgody na piśmie przez Gwaranta.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszystkie koszty związane z obsługą reklamacji pokrywa zgłaszający reklamację
Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego, wynikających z przepisów o rękojmi za wady towaru sprzedanego Kupującemu.